Lauantaina porhalsimme viimeiselle hallipäivälle Nokialle. Taina oli koirien kanssa treenailemassa kanssamme. Alkuun otettiin agia, koska esteetkin oli sopivasti paikoillaan. Nellin kanssa kokeiltiin ihan radan pätkää, missä oli muutama hyppy, putki ja A-este. Meni hienosti, kaikki virheet mitä sattui, oli ihan mun vikoja. Sekosin välillä ohjauksen kanssa. Hyvä mutta lyhyt muisti. :) Kepit oli vähän unohtunut, hitaasti mutta varmasti ne sieltä kuitenkin taas muistui mieleen. Aalla ja puomilla ei ongelmia. Lopuksi otettiin kaikilla koirilla pussia. Sekin meni kivasti. Nelli olis kyllä jo möllikisa valmis. Siellähän ei keppejä, rengasta ja pussia ole, ja ne onkin ainoat esteet mitä me ei vielä kovin haltsata. Täytyypä alkaa bongailemaan kisoja...Vai uskaltaako sittenkään vielä..? :)

Tokoilut sujui myös kivasti. Alkuun seuraamista, joka on kyllä ihan ok. Taina sanoi, että mä oon se seuraava osapuoli. Ja niinhän se vähän olikin..Mun pitäis alkaa luottaa Nelliin ja kävellä reippaamin eteenpäin. Meillä paikkamakuu jyrää!! Otettiin Farkulle ja Nellille kahden minuutin makuu. Taina piilossa ja mä olin ihan näkyvissä. ;) Kummallakin meni mainiosti! Palkaksi otin keuhkon palan. :) Viime minuuteilla muistin vielä hyppyäkin treenata, sitä kun ei meillä kotona ole. Ensimmäisestä käskystä ei hypännyt, mutta toisesta kyllä. Toistin nelisen kertaa, eikä siinä sitten mitään ongelmia ollut.

Kivat treenit! Käväistiin veristelemässä muistoja hallin päälle Vuorentaustan metsässä, missä vanhalla lietsu toko porukalla ennen aina lenkkeiltiin. Sama metsä oli pysynyt paikoillaan, ja koirilla oli kivaa. Tässä reissusta muutama kuva:

Kaksi hullua hallilla lämmittelemässä

1421943.jpg

Lasse poseeraa

1421948.jpg

Fadokin pääsi mukaan

1421957.jpg

tytöt

1421959.jpg

Lasse on iiiihaaanaaa

1421965.jpg

Niin siis mitä sanoit?

1421969.jpg

Kettu ja jänis

1422039.jpg

Lace opettaa Nelliä hyppäämään: "Kato nostat vaan jalat tälleen ilmaan ja sit vaan levee hymy naamaan!"

1422058.jpg