Hieman päivitykset laahaa :) Mulla alko sitten kesäloma, tosin vain koulusta. Työn merkeissä siis menee mukavasti lomapäivät, mutta duuni on ihan kivaa joten ei harmita! Viime viikonloppu hurahti Seinäjoella festareiden merkeissä eli Provinssissa piipahdettiin kaveriporukalla, oli aika mahtava reissu! Nelli on ollut aikalailla kotikoirana. Lenkkiä ollaan tehty ja kavereitakin nähty. Uimassakin olen Nellukkaa käyttänyt, tykkää kovastikin siitä puuhasta niinkuin edellisinäkin vuosina. :) Tokoa ei olla sitten tehty yhtään. Kerran taidettiin kentällä käydä leikkimässä ja toki sisällä ollaan jotain p.makuu juttuja + temmpuja treenailtu.

Mulla vähän motivaatio hukassa tokon suhteen tällä hetkellä..Nelliltä vaan ei sitä intoa/viettiä oikein löydy niin paljon kun itse tykkäisin enkä osaa sitä siltä repiä irti joten turha treenata kun suututtaa jo valmiiksi. Vähän oon jo miettinyt että heittäisin hanskat tiskiin tässä lajissa, ainakin kisaamisen suhteen. Nelli tykkää kaikesta nameilla pelleilystä ja intoakin irtoaa kun saa vähän makkaraa palkaksi mutta heti kun ne ottaa pois pelistä niin mielenkiinto katoaa..Tarvisin apua tähän, jotta voitaisiin kisaamista jatkaa, mutta saa nähdä jos vaikka syksyllä innostutaan reenailemaan jotain muuta ja unohdetaan tokottelut hetkeksi. Tai sitten suunnittelen treenejä vähän uusiksi ja käydään jossain koulutuksessa jne. Mun motto on ehdottomasti, että "kyllä se aurinko risukasaankin paistaa." Eli ei luovuteta ;) Mulla tosiaan autokortti vieläkin hakusessa noiden lakkosysteemien takia, mutta inssiä vailla enää on eli eiköhän koulun alkuun mulla sekin sitten jo ole. Sitten päästään Nellukan kanssa kurvailemaan ja treenailemaan vähän kauemmaskin. :)

Piti vielä pistää, että olen ihan leikkimielellä tehnyt pari jälkeä Nellille tässä loman aikana. Tykkää kovasti ja on tosi innokas! Enempää en uskalla lähteä kikkailemaan itsekseni jos joskus edes puolitosissaan meinataan sitä treeniä, mutta pikku treenejä voidaan tehdä. :) Ainiin ja käytiinhän me tuossa jo jokunen aika sitten katsomassa Tainan lampaitakin. Nelli kiinnostui kyllä, syttymisestä ei voi vielä mitään sanoa. Mutta positiivista oli että oli hyvin kiinnostunut lambeista eli nyt vaan lisää käyntejä karvakasojen luona niin nähdään mitä tapahtuu. :)) Paimennus on mulle ihan uusi juttu, mutta olen siitä tosi kiinnostunut. Collietkin aikoinaan paimenteli yhtä lailla kuin bortsut, nykyään vietti lampaisiin on jo uupunut jalostuksen myötä. Mahtavaa nähdä tätäkin rotua paimennuksen parissa kun se on sille kuitenkin tosi luontainen juttu. Sellaisia asioita pitäisi ehdottomasti vaalia!

Jussi vietetään perinteisesti mökillä, siellä Nellikin tykkää kovasti olla. :) Eli eikun hyvää kesää ja Juhannusta kaikille kamuille! :)